Analýza webů a e-shopů
Úvod Analýza webů a e-shopů
Nabízím firmám nový pohled na fungování a výkonnost webu/e-shopu. Zabývám se kvalitativní analýzou, díky které přestanete ztrácet zákazníky, kteří na web přicházejí díky SEO nebo placené reklamě. K analýze nepoužívám data z Google Analytics. Pracuji s jinými nástroji, a proto Vám analýza, kterou zpracuji, odhalí informace, které Vašemu podnikání pomohou.
Sběr dat probíhá po dobu cca jednoho měsíce, abych měl pro analýzu dostatek relevantních dat. Sběr dat probíhá zcela v souladu s GDPR.
Co Vám analýza webu přinese?
- díky analýze dovedete webové stránky upravit tak, aby lidé jednodušeji našli, co potřebují, jednodušeji nakoupili nebo Vás kontaktovali pomocí formuláře - zkrátka udělali to, co po nich na webu chcete
- zjistíte na co lidé nejčastěji klikají, a kde se nejčastěji pohybují myší (toto je zpravidla oblast, kde něco hledají nebo čtou)
- zjistíte, kde jsou slabá místa webu, odkud lidé nejčastěji odcházejí pryč, aniž by například nakoupili, apod.
- zjistíte, jak se chovají na vstupní stránce, na kterou je směruje reklamní kampaň (pokud hned odejdou, je nutné zapracovat na změně vstupní stránky nebo její úpravě)
- odhalíte problémy se zobrazením na mobilu
- zjistíte jakým způsobem procházejí košíkem, jestli je pro ně proces nákupu jednoduchý nebo například zavazí nějaká přidaná lišta (často hodnocení Heureka)
Cena za vyhotovení analýzy
7 999,-Kč. Polovina platby na zálohovou fakturu, druhá polovina platby po vyhotovení analýzy.